13:11
סרטוני ריקוד של מרגרה

מרגרה הוא ריקוד עם מסורתי עתיק הפופולרי בחלקים של אסיה.

רצף הריקוד הראשי של מרגרה מתחיל את הרקדנים לשזור זרועות, לחצות את הגב אחת מתחת לשנייה ולהחזיק ידיים. ואז בני הזוג מחזיקים את עצמם זה לצד זה. ככל שהריקוד מתקדם, הוא הופך למעגל מסתובב - עם חצאיות מתרוממות מכל הכיוונים כדי לחשוף בלוקים עמוקים וכבדים של צעדים לאחור שיוצרים אפקט מדהים כשהם רוקדים ומסתובבים במהירות...

זה הזמן להיפרד מערב רביעי שלך. נבחרת הכדורגל הלאומית של הפיליפינים שוב הצליחה במשחק כדורגל נוסף נגד קמבודיה עם תוצאה של 6-0 ביום שלישי, 11 בספטמבר, 2019.

DFI מקדמת בברכה את גביע העולם של פיפ"א XI וליגת האלופות האירופית, אנדראה פירלו

מינויו אמור להיות הגיחה הראשונה של הרשות לשירותים פיננסיים לתוך תקנות השוק שמטרתן לקדם שוק טוב ושקוף יותר להלוואות המפורסמות ב"פלטפורמות הלוואות עמית לעמית" או כאלה שאינן מונפקות על ידי בנק.

Margara הוא ערוץ יוטיוב שעושה סרטוני ריקוד תוך שימוש אך ורק בתנועות שיער, גוף ורגליים. הם בדיוק סיימו את העונה הראשונה שלהם עם 20 פרקים.

מרגרה, זמרת מפורסמת דרום אפריקאית מפורסמת קוואיטו, מוציאה תנועות ריקוד שהפכו לוויראליות ברשתות החברתיות. נערות ליווי באילת|https://www.israelxclub.co.il/נערות-ליווי-באילת-שירותי-ליווי-באילת/

האלבום שהיא הייתה אמורה לשחרר פשוט הפך לוויראלי גם כן, בשל מהלכי הריקוד הקליטים.

מרגרה אומרת שהיא לא יודעת איך זה קרה, אבל היא מקווה שכולם יהנו מהטייק הטרי הזה על פעימת ה-"gemelies wat ritme" החתימה של Fokofpolisiekar. השיר הזה הוא מהז'אנר המוזיקלי הדרום אפריקאי הטרנדי של Kwaito ומיועד למי שאוהב לרקוד עם קצת אדרנלין בעורקים!

היסטוריה: מרגרה, כוכבת היוטיוב הראשונה מבנגלדש שהפכה פופולרית עם מופעי הריקוד שלה בסרטונים בכפר כפרי.

מיקום הגישה של הלומדים למשאב זה: ברחבי העולם

משך הפעילות: 3 שעות

סרטוני ריקוד של מרגרה הם תחושה סוחפת שסחפה את העולם. ערוץ יוטיוב זה נוצר על ידי היוטיוברית, Margo "MarGaRá" Díaz ולאט לאט זוכה לעוקבים מקהל דוברי אנגלית. הסרטונים מספקים שלבים פשוטים כיצד לרקוד מקצבים פופולריים, כגון קרינגטון, יאנג טאיו וקוקובי.

אתם עשויים לתהות מדוע אין צורך להפעיל את המוזיקה הרגילה שמלווה את המהלכים הללו כדי שהשלבים יעבדו? הגאונות של הערוץ באה בכך שמרגרה מספקת עותק על גבי כל סרטון כדי לספק הדרכה והצעות לביצועים! אם קטע לא כלול, אתה יכול להחליף את הקטע שלך.

חשוב: פוסט זה צריך לכלול מילות מפתח (#discounts) בראש כדי שהוא יוצג טוב יותר כאשר מחפשים מילת מפתח הקשורה למאמן/אופניים - אם היא רלוונטית! https://www.israelxclub.co.il/נערות-ליווי-בצפון/|https://www.israelxclub.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/

Просмотров: 55 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar