09:54
Sexnia: תאמין לי, ניסית לא כל מיני סקס!

הכל ללא ספק שמע על אנשים שבבשים בחלום לישון סובלים שלטיות או קריאות שיניים. מה דעתך על סקס בחלום? אף על פי כן אנשים לעתים נדירות לקיים יחסי מין בחלום, תופעה זו לאחרונה רשמית הפרעת שינה מוכרת, שנקראה "סקס".

אסקרטים מוכנים לחלום לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. כולם חסרי עניין ומנומסים. עם זאת, זה בהחלט לא רק רגעים חיוביים לעבודה.
נערות ליווי בקריות

זה הופיע הגדרה לאחרונה - בשנת 1996, ולאחרונה הוא יותר ויותר צץ במידע המוני.

התוכן של המאמר

1 חסרונות והיתרונות של מין 2 סיבות להתפתחות של סקס 3 טיפול בהפרעה

מיכאל Mangan, דוקטור למדעים פילוסופיים, אומר: "כשהתחלתי לעשות מחקרים, לא הצלחתי למצוא חומר מספיק בספרות האקדמית. עכשיו זה מספיק על זה. ". לדברי מיכאל מנגן, סקס עשוי לכלול את כל מגוון ההתנהגות המינית, כולל פשוט חיבה, ווקאליזציה מינית, גניחות, קריאות, ולבסוף סקס יַחֲסֵי מִין.

דוֹקטוֹר טוען כי עם תופעות מיניות בחלום כל אחד יכול להתמודד - מ מאלה נהדרת, ולעתים קרובות נמצאה די. עם זאת, כזה "מזל" לא כל כך הרבה - בערך 1-2% מכלל האוכלוסייה של כדור הארץ, אשר דומה מספר האנשים הסובלים מטלציה. מחקריו של מנגן הראו, כי הרוב המכריע של אנשים חווים חוויה מינית בחלום - גברים. נשים יכולות גם לדאוג חלומות ארוטיים, אבל הרבה פחות. כ 7 מתוך 10 חלומות סקסיים - גברים של. ד"ר מנגן משוכנע שאנשים אשר יש הפרעות ברורות עם חלומות, חווים יחסי מין בחלום.

לימוד, שהוצגו בפגישה השנתית של אגודת חברת השינה, הראתה כי 8% חולים שטופלו בבעיות במרפאת שינה היו חוויה מינית חלומותיו. בסך הכל השתתפו 832 אנשים במחקר זה, כאשר 11% מהגברים ו -4% מהנשים דיווחו על יחסי מין אינטימיים בחלום.

חסרונות והטבות של sexii

כיתות סקס בחלום יש גם יתרונות וחסרונות. מצד אחד, מנגן משוכנע שאנשים ששרדו יחסי מין בחלום אומרים שהם יותר מתמיד ושוחרר. "ההתנהגות המינית שלהם במהלך חלומות ובכוח החיים האמיתיים משתנים באופן משמעותי ", אומר פרופסור. "כשהם ישנים, שלהם גבולות ואיסורים רגילים אינם פועלים. אז, שם הם יהיו יותר הרפתקני, ולעשות דברים נעים כאלה שהם בדרך כלל לא עם בן זוגו ". אז, כזה הפרעה כמו סקס יכול לעזור לפתור בעיות מיניות רבות.

מ הצד השני, פעולות בלתי נשלטות כאלה להעלות שאלות על הסכמה, ו יכול להזיק למערכת היחסים שלך. השותף שלך לא יכול לרצות לעסוק סקס ולהיות קורבן של פעולה זו. בנוסף, פרופסור אומר: "אולי זה לא נעים כי מישהו מלטף אותך כאשר אתה מנסה להירדם, אז אתה סובל מאובדן שינה ». בשל סקס אתה ואת השותף שלך יכול להיות תחושה של עייפות, תשישות ואדישות.

עדיין בעיה אחת עבור כמה אנשים היא שהם מרגישים מונחים מיניים נטושים ולא מעניינים. "פחית גבר או אישה להראות קצת עניין בסקס כאשר הם לא ישנים, "אומר מנגנים. "אבל כשהם נופלים למיטה, מתעוררת הריבית הזאת מיד. ואז השני הוא שותף לא מרצון יכול לירות את השאלה בראש: האם השותף שלי חלומות על סקס עם מישהו אחר?-.

ו זה לא מופרז בררן. תחשוב בעצמך, להיות מודע, אדם קטן מופעים או בכלל לא מראה תשומת לב לשותף שלה. בעוד חלום סקסי תקשורת הבזק סצינה סצינה. סביר להניח שאתה יכול חלום על אותו בן זוג, אבל אי אפשר להוכיח זאת. האיש יהיה תחשוב כי בחלומות שלך מהבהב את התמונה הרצוי, ולא תקף.

גורם לפיתוח של סקסניה

מדענים לא יכול לתת תשובה ברורה ואין להם רעיונות למה אנשים תופעה מתבוננת. יש רק ניחושים ואינספור תיאוריות. אחד התאוריה היא כי עבור אנשים מסוימים ממצא משותף פשוט המיטה יכולה לגרום לתשוקה למין. "כאשר אתה נרדם מיידית קרבה למישהו, נגיעות שונות בחלום, ג'יגס וחיבוקים יכולים לעורר חלומות כאלה "- אומר הפילוסוף.

אם שקול את הבעיה בצד השני, כמה הרגלים רעים (התמכרות נרקוטית או אלכוהול, אכילת יתר, חומרים פסיכוטרופיים) יכול גם להיות הגורמים למין.

טיפול בהפרעה 3

היית צריך להתמודד עם הפרעה כזאת, אבל אתה רוצה להיפטר ממנו מהר יותר? חדשות טובות היא שזה אמיתי! מקרים רבים של טיפול מוצלח הראו כי סקס בהצלחה מתייחס.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים מוצלחים, אלה אשר הולכים ללא תשלום נראה בחופשה, לוקח ידית עם אישה מרהיבה. הכנסה זו מספיקה, אז אז זה לגמרי מכוסה אישית עם כל מה שצריך.

אתה יכול לבקש עזרה ולמנות ייעוץ על בריאות נפש מפסיכולוג.

בנוסף להמלצות הספציפיות של הרופא עבור מקרה ספציפי, אתה יכול לקיים את ההמלצות היעילות: חיי מין קבוע להוביל, לא שותים משקאות עם תכולת הקפאין במשך שבע שעות לפני השינה, מתעורר ונרדם כ בעת ובעונה האחת כל יום. אם יש מחלות אחרות, למהר לפנות לרופא - מהמדינה הבריאה של הגוף יכול להתרחש הפרעות שינה.

Просмотров: 126 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar