12:37
מה בחורים מרגישים כאשר נכנסים לבנות?

נראה כי השאלה של אשר נראה הנרתיק, לעתים קרובות נשמע מן הפה של הורמון נער בגיל ההתבגרות. עם זאת, הנשים של כל הגילאים אינם יוצאי דופן. להיות בתפקיד "הצדדים המארחים" במהלך בנות סקס באמת סקרן כי הם מרגישים בחורים כאשר הם נכנסים להם.

התוכן של המאמר

1 מה בדיוק מרגיש בחורים כאשר נכנסים לנערה

בעוד התגובה הכוללת של רוב המשיבים צפוי וצלילים כמו: "אה, זה מדהים!"או" זה באמת נהדר ", עדיין רצינו להבהיר פרטים ספציפיים.

מה בדיוק מרגיש בחורים כאשר נכנסים לנערה

מנקודת מבט רפואית, החלק הפנימי של הנרתיק בריא, היא הקיר של הנרתיק, צריך להיות דומה למרקם על שמים הפה שלך, רק קצת יותר רך ומיליטנטי.

אבל אם אתה רוצה יותר פרטים - משתמשי האינטרנט של גברים עם שמחה מוכן לחשוף את כל הסודות לך. חלקם היו פואטיים מאוד, אחרים - במקום זאת, לקוני, והשלישי וניסו כלל להתקרב לנושא מנקודת מבט מדעית. אבל כולם הסכימו רק בדבר אחד: זה בעצם מדהים.

אז, זה מה שאומרים גברים על מה זה - להיות בנרתיק של אישה בזמן סקס.

"זה נראה כמו כרית חמה. הדבר המוזר ביותר שהפין למעשה לא "סופג" את ההרגשה הזאת.

התקשות סובייטיות ופגמים מידע נזרע לא מדויק כי למעשה ליווי - כל זה משהו שערורייתי, זה שווה שתיקה. עכשיו לעתים רחוקות יש מידע כי שירות ליווי בישראל אין שום שיתוף עם זנות.

זה מודע למוח שלך ". - סם, 35 שנים "זה נראה כמו כפפה נעימה מלאה שמן חם". - דוד, בן 31 "יש תחושה רכה חמה כאשר אתה נכנס, יש לה לחות כזאת עם זה אי אפשר להשוות. אני חושב שזה בהתחלה זה נראה כמו צלילה עם Aqualung ". - אריק, 34 שנים "תארו לעצמכם שאתה אוכל את cupcake טעים ביותר שיש לך אי פעם, ואז לדמיין כי תחושה זו מכסה את כל קצות העצבים שלך חודר ישר לזכוח. זה לא רק מסיבה בפה!-. - סטיב, בן 24 "ההרגשה הבלתי מתפשרת, כאילו שבץ הפין וחיבוק מכל הצדדים בו-זמנית". - כריס, 43 שנים "רכות חמה דביקה. זה נראה כמו סופגנייה חלקה חלקה עם ריבה, אשר רק נענשת עם החבר שלך ". - רון, בן 42 "תמיד יש תחושה ראשונית בכניסה לנרתיק, חום מסוים, והוא מדגדג את רגשות העצבים למעלה ולמטה את הקנה של הפין. היא מקבלת יותר רטובה, זה הופך להיות קשה יותר לרסן, ולפעמים זה אולי נראה כי אורגזמה בורחת ממך ". - אהרון, 36 שנים "טוב, התחושה הראשונית כאשר אתה מוצא את עצמך בפנים, לא מציאותי למדי. במיוחד כאשר הנרתיק הוא באמת חזק ורטוב. תנוחות שונות לתת תחושות שונות, למשל, מאחור אתה יכול להרגיש עמוק מאוד אינטנסיבי, יותר מאשר בתנוחה מיסיונרית ". - הארי, בן 30 "גאות של אדרנלין והתרגשות, ואז תחושה נעימה, איך כשאתה עושה את הגישה הראשונה של בירה קרה ביום קיץ חם באמת". - ג'רי, בן 30 "הנרתיק שלה - כמו כרית רכה, רטובה". - יו, 30 שנה "זו תחושה של ריאה, אבל לחץ חזק. זה כל כך נחמד שאני יכול לאפשר לגוף שלי לנופף (למעט הפין) ופשוט להישאר שם. ". - פרנסיס, בן 33 "אישית, אני לא רגיש מספיק כדי להבחין בין המרקם, אם רק זה לא הבדל רדיקלי, וזה קרה רק כמה פעמים. בעיקרון, אני מבחין בצפיפות ובצורה, אשר, שוב, להשתנות מאוד. ". - ויליאם, בן 29 "התחושה של החלק הפנימי של הנרתיק ... הממ ... אולי זה עוגת שוקולד חמה". - ספנסר, בן 22 "כאילו אתה נכנס לעולם חדש נפלא, שבו הוא די נעים, חם, בסופו של דבר, חם. לאכול עקצוץ, התקשות נוספת, התרגשות, תחושה של צמיחה ורצון להמשיך אפילו עמוק יותר. - ג'ו, 34 שנים "כל ניסיון הוא אדם מאוד תלוי בעידן של אישה, כמה ילדים היא ילדה.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. מספר, לקוחות הם צעירים משגשגים, אשר מתכוונים לנצח במבט בחופשה, הליכה מתחת היד עם אישה יפה. הרווחים הזו מספיק, כדי לכסות לחלוטין את עצמם לאובייקטים הדרושים.

זה גם תלוי בסוג של סקס, עמדות ואפשרויות רבות אחרות.

החדירה המוחלטת הראשונה היא רק גן עדן! חלקה, מקיפה, כיסוי תחושה של כל הפין שלך. זעזועים הבאים - שוב בהתאם מהירות, זווית ומעמקים, לתת תחושות שונות בחלקים שונים של הגוף ". - ריאן, 50 שנה דירות דיסקרטיות בקריות

"ברגע שאתה מוצא את עצמך בתוך, בד ספוגי רך בעדינות לעטוף את החבר שלך עם תחושה חמה ורטובה. כאשר אתה מתחיל לנוע, כל אזור הפין נותן תחושות שונות. כל זה נחמד מאוד ". - מייק, בן 32 "זו תחושה מדהימה. הפין מוקף חם רטוב. הניסיון הפסיכולוגי של חדירה מלאה בנרתיק אינו דומה. הוא הרגיש ככוח, פוטנציאל וחופש באותו זמן ". - אלכס, 27 שנים "תלוי בנרתיק. אין שני זהים. אה, כמובן, זה תמיד יש תחושה חלקלק / חם / רטוב, אבל כמה מהם רכים יותר, חלקם קטיפתי יותר, כמה צפופים יותר, קצת יותר פתוחים ". - סטנלי, בן 28 "זה צפוף, חם, רטוב ורך, עם מרקם מתקתק. ברגע שאתה מוצא את עצמך בפנים, נראה כי הרגע הזה הוא הדבר היחיד שחשוב. הבעיות שלך, פחדים, אי ודאות, הכל פשוט נעלם. זה יותר טוב מכל תרופה שאי פעם יכולתי לדמיין. ". - סם, 39 שנים "חם מאוד, רטוב מאוד. אין דבר טוב יותר בעולם הזה ". - סקוט, 44 שנים "שקית קטיפה, פאי תפוחים חם". - אלן, 39 שנים "זה כמו קפיצה במקלחת חמה אחרי שיצאת בחורף בחורף. איך להיכנס למיטה אחרי יום ארוך, איך האוכל האהוב עליך אכל במקום האהוב עליך ". - בוב, 40 שנה "מבחינה פיזית, זה נראה כמו המטוס הרך ביותר, שבו אתה יכול לדמיין, לחה בשמן ומחומם ל 98 מעלות, עטוף היטב סביב הפין". - קייל, 25 שנים "מיליון פעמים טוב יותר ממה שאתה מדמיין. זה כמו לדחוף את הפין שלך לגן עדן ". - מרווין, 19 שנים "להיות בפנים זה הדבר הקרוב ביותר שאתה אי פעם להגיע הארה אמיתית ואושר". - טיילר, בן 47 "זה יהיה בכל מקרה לנסות לתאר את צבע העיוור". - וולטר, 38 שנים

Просмотров: 128 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar