06:27
להיות ניתוק - לשכוח עבודה

כרגע, כמעט כל הבנות מוצאים את עצמם את החיים העליונים, נסו, בסופו של דבר, נראים כמו אדם עשיר כדי למשוך תשומת לב לעצמם ולפחות במשך זמן מה לחזור על מה העוני הוא. זה לא סוד עבור כל אחד כי עכשיו עיסוי מספק בנות הזדמנות מענג למצוא חסות לעצמם, ולשים את זה בעדינות, לסיים עובד עבור פרוטה. כדי להיות התוכן הוא עכשיו פשוט, כי זה לא בהחלט יש, כפי שכולם יודעים, המראה המודל, לכבוש אדם עם כישרונות בלתי מתפשרים שלהם, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, לתעשייה אחת או אחרת, ללמוד שפות זרות שונות. אפילו בנות רגילות מן המחוזות שהגיעו לבירה עבור החיים הטובים ביותר יכול להיות תוכן, אבל עם ניסיון החיים שלהם מזוודות הם פשוט לא יכולים למצוא איך רובנו רגילים לומר עבודה הגון.

העולם המודרני מתפתח גם כך שאפילו הבנות הרגילות עם העיר מאהא החלו להתבטא, לאחר שהגיעו לבירה, הם יוכלו להפוך לתוכן של אנשים מוכרים, לקבל עוד יותר מהחיים ממה שהם יכולים לספק פעם אחת עצמם. יש לציין כי לא קשה להתחיל, כמו הרבה מאיתנו הוא כל הזמן אומר, אדם לא קשה, כאן יש צורך לנסות את זה מאוד, לספק את כל המשאלות שלו, להיות, כפי שכולם אומר, מנומס ומרגש. גברים אוהבים נשים מטופחות שהניחו את היופי והאטרקטיביות שלהם בתוכנית הראשונה, ורק מאוחר יותר, זה התחיל להיות, כותנה על שאר ההיבטים.

להיות התוכן עכשיו

התוכן הם פשוט שונים, הכל תלוי בצרכים של גבר. לעתים קרובות, כפי שאנו מביעים, נערה פרובינציאלית פרטית זקוקה לאדם עשיר לאיזה עסק, לפגוש הורים או למניפולציות אחרות, כי דברים כאלה, באופן כללי, מתפרשים כחסות של בחורה, שיש להם חסות אין חובות כל אחד מול זה. ואכן, הבנות בתורו צריך גם, בסופו של דבר, לשמור על המרחק, לא לטפס על העסק שלהם ולא לשאול שום דבר על. אפשרות חסות כזו נוחה לשני הצדדים, משום שאדם עומד באינטרסים שלו, והאישה מתגוררת בהנאה, בעלת תקציב של האיש שלו.

כמעט כל הבנות של התוכנה, כפי שהנהיג, מסיבות שונות להגיע להחלטה כזו למצוא את החסות עבור עצמם. לדוגמה:

  • בנות עם מחוזות שאין להם בעיר הבירה של דירות, עבודה, לחיות בהוסטל ולשרוד עם כוחות קיצוניים.
  • צעירים, סטודנטים, עייפים, לחיות, להורה, פנין, רוצה ליהנות כמה אנשים חושבים על חיי ההון.
  • גבירותי שנפרדו רק בחסות העבר שלהם, עכשיו הם צריכים בדחיפות למצוא תחליף ראוי, כדי לא להפחית את הבר של החיים שלהם ואת הצרכים.
  • לעתים קרובות מאוד מתעוררת הצורך, כפי שהיינו מדברים, כמות עצומה של כספים עבור מקרה מסוים, אבל כדי לקבל אותם בשיטות אחרות יש פשוט לא יכולת.
  • גורם לאהדה, לינה הדדית ותקציב שיתופי.
  • חלום על חיים מדהימים, נסיעות ללא שינוי מכוניות יקרות.
  • התוכן יכול להיות שונה

    לעתים קרובות מאוד, כאשר אנשים משמשים להביע, נערות יפות להשתמש בהצלחה שלהם, כמו אנשים משמשים להביע, יופי, הם פשוט להתאהב בעצמם, כפי שכולם אומרים, בחורים עשירים, מודגש , לתת מתנות. נשים אלה, אתה יכול סוף סוף להתקשר לרמאים מוכשרים ומקצועיים, אשר, באופן כללי, לעורר אדם שהם מוכנים ללכת לקצה העולם, רק כדי לחיות בעושר ורווחה. ייתכן כי בהחלט, הם יכולים גם לחיות עם גבר תחת גג אותו, כדי לקבל את התקציב שלה, לבצע את חובותיהם הנשואות, אבל כל הזמן יש גבר בצד של האיש ועל אסתטיקה. כולם יודעים שאם האישה היא באמת חכמה, אז היא התחילה להיות מסוגלת לעשות את זה, כך שזה בערך 2 חבר'ה, לא כפי שהיינו אמורים לומר, נותן סיבה לקנאה, איך אנחנו כל הזמן מדברים איתך, אחד שלהם. שירותי ליווי

    הנערות הנותרות מסכימות על עסקים ללא חובות. הם מעת לעת יכול לבוא רק לגבר, לתת לו לילה מדהים, ללכת על מסעדות יקרות, לקבל מתנות יקרות, יש לך כרטיס לכסף, אבל באותו זמן להמשיך לדבר עם החיים שלהם. זה באמת רוצה להדגיש כי אפילו דברים כאלה מתאימים מאוד, שכן אין התחייבויות זה לזה, רק דברים בפנאי. תארו לעצמכם עובדה אחת שרק גברים שאין להם משפחות מסכימים על מניפולציות כאלה, תמיד משקיעים בעבודה ויש להם משאבים כספיים גדולים. שים לב שהם אפילו לא יהיו אי נוחות סוף סוף לספק גברת צעירה, אשר מעת לעת יהיה גם להצדיק את גחמתו.

    בנות כאלה עדיין יכולות להיקרא פילגשים, ולעתים קרובות הן לעתים קרובות, זה הפך אפשרי, יכול מיד לומר כמה גברים, לקבל תמיכה חומרית, מתנות יפות ויקרות מ 2 הצדדים, חיים מפוארים ללא הגבלות וחובות. התוכן, בסופו של דבר, יכול להיות כל תלמיד, אבל אם אתה מניח שזה די פשוט, ואתה רק צריך להיות מראה נהדר, אז הניחושים שלך, איך רובנו רגילים לדבר, שקר. כמעט כל הגברים נתפסים לא רק להופעת הבנות, אלא גם עושים ניתוח חזותי של החינוך שלה, הם חושבים על כמה רגעים, שבה אחד או גברת אחרת יכול להיות מרתק. אם אתה באמת רוצה, לשים את זה בעדינות, להתחיל בחיים החדשים ביותר, אתה הראשון צריך להיעשות על ידי המראה שלך וחינוך כדי תככים אדם.

    Просмотров: 561 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar