04:01
חשפנות

ישנן דעות שונות לגבי ההגדרה והשימוש בחשפנות. יש הסבורים שזהו הפעולה של להוריד לאט את הבגדים בצורה בעלת רמיזות מיניות, בעוד שאחרים רואים בכך תמרונים חושפניים או מפתים בפומבי שננקטו כדי להקניט מישהו עם השלכה להראות עירום, זה יכול להיות כל דבר כמו התלהמות, מחשוף ומחווה.

חשפנות היא פעולה של התפשטות הדרגתית לצלילי מוזיקה, בדרך כלל ללבוש הלבשה תחתונה בלבד או כלום.

1. הגדרה

חשפנות הוא ריקוד משעשע הנראה לעתים קרובות במועדוני חשפנות ובמופעי בורלסק. זה כולל בדרך כלל שישה שלבים: הקנטה, מתח, plena (שלב איטי), הקנטה, רצועה מהירה וסגירה. הריקוד מבוצע בדרך כלל על ידי הופעות או חשפניות בתוך מקום כמו מועדון לילה ועשוי לשלב התנהגות רשלנית שונות כולל התנגשות, שחיקה וניעור ישבנה נגדם. קטעי הווידאו הם באיכות נמוכה בהתחשב בכך שהוא צולם בטלפון של מישהו, כך שזו יכולה להיות הזדמנות טובה עבור AI ליצור תוכן לפרסום מקוון עם התאמות קלות במהלך שלב הפוסט-פרודקשן.

2. היבטים שליליים של התעשייה

האיכות של סוגים אלה של סרטונים נמוכה מאוד מכיוון שהם אורגנו עם הטלפון של מישהו, כך שזו הזדמנות מצוינת עבור AI ליצור תוכן שייארוז בהתחלה ללא התאמות גדולות

כשהוא נותן הצגה טובה, האדם בסטריפטיז חושף את בגדיו, לעתים קרובות חלק אחר חלק, כדי לעורר את התשוקה המינית של הקהל שלו.

המפורסם ביותר במופעי בורלסק.

בחברה הנוכחית, עד כמה צורת ביצוע זו מקובלת אינה חוקית בבתים ובמרחבים הציבוריים של אנשים ברוב מדינות ארה"ב וברחבי קנדה; התצוגה הפומבית הבלתי מוגבלת שלו נחשבת לעתים קרובות כסמל מין חזותי לתכנות בעל אוריינטציה מינית (טלוויזיה). פשטו על ידי שוטרים כמו מועדוני לילה עם מופעי בורלסק חיים; לאחר מלחמת האזרחים, עמותות המנסות להאדיר או לפקח על ביצועים מטומטמים ודיווחים על מה שהיה מקובל בעבר הפכו לדלקות בשריפות המחאה של רפורמים מוסריים, שבסופו של דבר נעו בין היכלי האקדמיה דרך דיווחים עיתונאיים עוינים חדשים על מקורות תקשורת מיינסטרים כגון חדשות טלוויזיה ברשת

"חשפנות הוא מעשה שבו אישה מסירה את כל בגדיה תוך כדי ריקוד. המעשה תלוי בשילוב של הקנטה, חשיפה הדרגתית והצגה מוחלטת של גופו של המבצע, כולל איברי המין הנשי והישבן, עם אפקט מעורר מיני מכוון על המתבונן".

חשפנות המבוצעת כבידור עשויה לכלול גם את האלמנט ה"מגון" הזה כדי לגרום עלבון ומכאן לחששות ביטחוניים.

מאמר זה מבקש לעבוד עם אמנים כדי להבין טוב יותר את הז'אנר הזה על ידי דיון במקורותיו, ההשפעות, האתגרים והעתיד שלו בתקופה שבה מרחב הרשת יכול להיות כל דבר, מבעייתי ועד כולל.

אנחנו צריכים לחגוג את היופי של מה שהוא באמת חשפנות: הופעה של אהבה עצמית, תשוקה וחגיגת החיים.

סטריפטיז הוא הופעה שבה אדם מחליף לסירוגין הצגת פריט לבוש אחד בכל פעם, ברצף, כדי להציע להסיר אותם. זה יכול להיות גם אמנות מיצג או סוג של תחרות יופי של נשים.

באופן כללי, חשפנות הוא מה שאנשים רבים הכירו בתור "דיסקו פלג גוף עליון". התנהגות זו, אף שהייתה פופולרית בסוף שנות ה-60 במהלך הטוקסידו דיסקו בניו יורק, הידועה לשמצה, כונתה באופן חביב "בורלסק". נשים, שניתן לראותן עירומות לחלוטין או חלקן על הבר ובדרך כלל מורמות מול מפשעותיהן כדי לתפוס טיפים לשטר דולר, דומות לנערות שואו-גירל. מגמה זו ירדה אט אט עם החירויות המיניות המודרניות בשל החפצה שלה לנשים.

לסיכום הקדמה זו לסט הבוחן סטריפטיז כתת-תרבות:

בשלב מסוים חשפנות הייתה קשורה לבידור לגברים בלבד ונקראה בורלסק. היום הפעולה המינית הזו מבוצעת על ידי רקדניות שלעתים קרובות מוצגות מעורבות בטקטיקות של אינטראקציה עם הקהל כמו ביצוע צילומי חצאית כדי שניתן יהיה להטות אותן. בתקופה האחרונה מגמת החשפניות הזו ירדה בעיקר בגלל שינויים בנורמות החברתיות כמו חשפנות מובילות https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Bat-Yam.php

Просмотров: 68 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar