14:24
היה מין בעבודה, עכשיו חבל. מה לעשות?

סקס במקום העבודה - תופעה רגילה, במיוחד בצוותים צעירים. עם זאת, לא תמיד מין כזה הופך לרומן: לעתים קרובות זה קורה בטיפשות, ולאחר חיבור כזה מתבייש לא רק מולו או שותף עבור מה שניכם שאיפשרו למצב דומה, אלא לפני השלטונות עם עמיתים.

התוכן של המאמר

1 מה עלי לעשות אם יש סקס במקום העבודה

אתה בטח חושב שבקושי לא טעמתי את מקום העבודה ובדרך כלל לשים את הצלב על הקריירה הנופש שלו.

אל תוותר על פאניקה: היום אנו נותנים לך עצה אמיתית, איך להיפטר בושה ולהקים את מהלך החיים הרגיל אם יש לך יחסי מין בעבודה.

מה לעשות אם הסקס קרה במקום העבודה

קודם כל, אתה צריך להבין מדוע ולפני מי אתה חווה בושה: מי היה זה סקס, שם ובאותו נסיבות הוא קרה. כבר מכך אתה צריך להדוף, לבחור אסטרטגיה של התנהגות נוספת שלך עם עמיתים, הבוס, שותף מיני, והכי חשוב,.

אתה מחבב אותו

אם הבחור שאיתו יש לך יחסי מין, אתה אוהב, ובמיוחד אם זה הרגשה היא הדדית, מתעוררת השאלה לגבי איך להמשיך קשרים רומנטיים ועבודה.

באופן דומה מתוך שחרור, שניים: או שאחד מכם חייב לשנות את מקום העבודה (או המחלקה בתוך החברה) כך שבעתיד אתה יכול להמשיך יחסים, או לשמור על מה שקורה בינך בסוד.

למה לא לבקש מערכות יחסים? כי במוקדם או במאוחר בני הזוג שלך יהיה נושא הדיון של כולם, החל עם עמית ליד השולחן הבא ומסתיימת עם הניקוי. מצב כזה לא ייהנה מאף אחד מכם. בנוסף, אם היחסים יחליטו בסופו של דבר, אתה תהיה שוב במרכז תשומת הלב של כל הרכילות המקומית, וזה יעבוד יותר לא נוח מאשר קודם.

אתה לא אוהב אותו

ובכן, אם הבחור חווה רגשות הדדיים: במקרה זה, אתה פשוט להעמיד פנים ששום דבר לא קרה ביניכם, ומאוחר או במאוחר מצב זה יפתור בפני עצמו. דירות דיסקרטיות במרכז

עוד דבר, אם אתה אוהב גבר. נסה כמו יכול להיות רך יותר להודיע ​​לו כי היחסים בינך הוא בלתי אפשרי. אולי אתה לא צריך לתת לו בגלוי להבין שהוא לא מושך בעיניים שלך.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה מסובכת נפשית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. זה יותר נעים להזמין Escaled, אשר יקצה סטטוס ויהיה חברה יפה.

במקום זאת, כתוב לעובדה שאתה עמיתים, וכי רומנים השירות לעתים רחוקות מסתיים עם משהו טוב.

המשימה שלך: לא לפגוע בו, כי במקרים אחרים הוא יכול להתחיל להפיץ שמועות על הלילה שנערך יחד, ואתה לא צריך את זה בכלל. כן, גברים, אבוי, אין רק רשלנים גדולים מאשר נשים, אלא גם מאוד נעלב.

אתה אפילו לא זוכר את שמו

זה קורה, במיוחד לאחר מסיבת תאגיד מהירה או בר sitters עם עמיתים לאחר העבודה.

אז, אם אתה לא זוכר, עם מי זה היה מן העמיתים שלך, ישנת אתמול בלילה, את הטיפול של המכונית סליל מלא. שימו לב אילו עמיתים הגברים שלך היום ידידותי במיוחד, מעצבן, קשוב לך או להיפך נמנע ממך. תקשיב לרכילות של עמיתים: אולי מישהו ראה איך אתמול חיבקת את ראש המחלקה השכנה, וכבר הניחה לזה.

ברגע שאתה מגלה, מי היה אתמול שלך, רומיאו, לדבר איתו לבד. תאר את מה שאתה מרגיש לו ובאופן כללי על המצב הזה. אתה שני מבוגרים, ואתה לגמרי מסוגל לפתור את הבעיה יחד.

אם אתה לא שם לב לשינויים בצוות או בכבוד שלך, לשמוח: אדם או לא רוצה לחשוף את מה שקרה יום קודם לכן, או שהיא לא זוכרת שום דבר על זה. זה אומר שאין לך בעיות.

זה היה "שיכור" סקס על חברות

יש לך זמן רב נחשב שזה אטרקטיבי, אבל לא לאפשר את המחשבות האלה ללכת מעבר לראש שלך. אמנם לא היה קצת בארגונים ..

אם סקס עם עמית קרה לראש השיכור שלך, הקפד לדבר על זה עם שותף "אקראי" שלך.

אולי הוא בהחלט לא מתעניין בהמשך היחסים - זה נורמלי. אם אתה לדבוק באותה דעה, פשוט להציל את הסוד שלך בסוד מאחרים. אם אתה אוהב אותך, להסתכל במצב: איך אתה מרגיש לגבייו. ולאחר מכן - שוב לבדוק את הפריטים הראשונים של המאמר!

הוא נשוי

סקס עם אדם נשוי - המצב לא נעים בכל מקרה, במיוחד אם הוא חבר שלך.

ראשית, לא להאשים את עצמו: המין היה בבירור הדדי והתרחש על ידי הסכם הדדי, אז אתה לא "תענוג", כי לאדם יש ראש משלה על הכתפיים. אין צורך להמשיך קשרים כאלה: גם אם יש לך יחסי מין למען קידום או קריירה אחרים "לחמניות", את האגרה עבור רומן כזה יכול להיות גבוה למדי. אם אתה מתבייש עכשיו, לא נותנים להבה להבה עוד יותר.

שנית, אם זה מוכן להיות מודעים לצוות העבודה. כן, זה יהיה לא נעים, ואת המצב סביבך יהיה מתוח. אבל במוקדם או במאוחר, הכל ייפול למעגלים, כי אנשים די מהר מעצבן את אותם נושאים לשיחות. העיקר, לא להעלות אותם סיבות חדשות לרכילות ולהתנהג מאופק בתגובה בדיחות של מישהו או reproches.

הוא הראש שלך

שוב, אפשרויות אפשריות לפיתוח האירועים כאן הם שניים.

אפשרות ראשונה: סקס התרחש "על שיכור", טיפשות, ואכן אתה לא מעוניין לחזור על זה. במקרה זה, אתה הולך הבוס שלך ישירות (אבל כמו יכול להיות רך יותר) להודיע ​​לך כי אתה מרגיש שאני מותר לעצמך ללכת מעבר היחסים המקצועיים. להתעקש על העובדה כי הקריירה משחקת לך תפקיד חשוב, וכל מה שקרה הוא שגיאה מגוחכת, אתה לא רוצה לחזור.

אולי הוא ירווה את המילים שלך קרוב ללב, ואתה אפילו צריך לשנות את מקום העבודה. ובכן, זה לטובה: ללכת שוב עם אדם אשר ישתמש בתפקידו בהיררכיה החברתית, רק כדי לשפוף אותך למין שוב.

אפשרות השנייה: אתה מעורב במתכוון במין עם הבוס. שאל את עצמך כי זו הסיבה - הרגשות האמיתיים שלך עבור האיש הזה או הזדמנות להגדיל את מעמדם החברתי שלך ולכן? וכשהוא שייך לך - תופס כשותף שווה או רק רוצה להיות די כפוף מעת לעת?

בשום מקרה לא נותנים את הרגליים. במידת הצורך, כתוב בקשה לפיטורים או להעברה למחלקה אחרת, שם תצלבות ככל האפשר, ולא תהיה לו הזדמנות להכניס מקלות על הגלגלים בגלל סירובך.

סקס עם הבוס יכול להיות טוב רק במקרה אחד - אם אתה בכבוד רב באהבה אחד עם השני.

בישראל, אין דעות קדומות, אם מדובר בעבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כל אחד לגמרי מבינים כי Escouttnitsa רק מלווים את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ואת ליווי מודל VIP בכיתה הופך אינדיקטור של המצב.

אבל גם במצב זה, זה יהיה נכון מבחינה אתית לשנות את מקום העבודה כדי להציל את עצמם ואת "שפות רעות" בעבודה.

הוא הלקוח שלך

הכל קורה, כולל זה. אם שותף המין שלך במקום העבודה הוא הלקוח שלך או שותף עסקי, כמה כנראה היה לשקול את זה לחלוטין לא מוסרי. כי אתה מפחד.

מצד שני, כאשר אדם יש מעט מחובר לעבודה שלך, אתה כמעט מסכן: בכוחך לעשות זאת, כי אף אחד לא למד על זה, בכל מקרה, בצוות העבודה שלך.

וגם אם אתה יודע על זה, למי איזה הבדל? ובכן, כן, זה יהיה קצת מביך אם עמיתים יתחילו לשאול בדיוק איפה יש לך כיף אתמול בלילה. אבל זה לא מונע ממך להמשיך יחסים עם האיש הזה - אחרי הכל, למעשה, לא לפגוע את המצווה העיקרית של המשרד, אשר אומר: "לא אחורי עם חבר שלך ליד שלך!-

הוא הבחור של עמיתך

ובכן, אבל זו בעיה פתאומית יותר מאשר רק סקס אקראי עם עמית.

אם למחרת בבוקר, אחרי הלילה הלא מזויף, אתה בא למשרד ואתה מבין שאני לא ישן עם עמית, אבל עם עמית, שעברתה עובדת באותה קבוצה, עדיף לאכול אותו מיד עד שהוא גרם לה "אהוב".

תגיד לי בכנות ובכנות, איך זה קרה. סביר להניח, היא תהיה מאוד רעה עליך. אבל לפחות אתה תהיה כנה לפני עצמך, להבין כי היינו אומרים את האמת להיות הפתרון הנאמן ביותר ואת הנכון של אפשר במצב כזה.

Просмотров: 91 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar