22:05
איך, באופן כללי, כדי להצליח, כפי שכולם יודעים, מעסה ספא של הגברים?

לפחות במקצוע מסוים אתה יכול להשיג פרווה ופשוט להתבלט על רקע של עובדים אחרים. כמובן, כולנו יודעים היטב שיש כל הזמן עמיתים, מה אתה עושה הרבה יותר טוב. עבודה בתא, כמו ראשי, עיסוי ארוטי, אתה יכול לקבל כמה הם באים לידי ביטוי, פופולריות עצומה באמצע הלקוחות יותר את ההכנסה הגבוהה ביותר מאשר היריב. יש צורך להדגיש כי העובדים רחוקים משכר קבוע, כי המשכורת של כל נערה תלוי, כפי שכולם אומרים, כמה פעמים זה האורחים בוחרים, קמלי, איך רובנו התרגלו לומר, השירותים הנוספים היא סוף סוף יש גם תוכניות בסיסיות לנהל לומר.

להיות המעסה הטובה ביותר של המוסד לא יהיה פשוט, בשביל זה אתה צריך לעשות מאמצים מסוימים.

הוא חייב להיות בגובה

מראה מוצק - אחד הקריטריונים העיקריים לנשים ששכרו לעבוד בסלוני עיסוי ארוטי. אבל הראשון, כמו שאנחנו כל הזמן אומר, אדם יפה לא מספיק. הנערה מחויבת להסתכל מאוד: עור ללא דלקת ופריחה, מייקאפ מוכשר, להבחין בין תכונות, ולא טון טיט, שיער מונח לחלוטין, מניקור זהיר.

כמעט כל מעסים לאורך זמן למזער הכנה לשינוי, להאמין כי דמדומים אדם אינו גלוי, הם מסוננים גם, סוף סוף לא. זה כמה באים לידי ביטוי, שגיאה קשה. כמובן, כולנו יודעים היטב כי לאורך כל הפגישה, אישה מחויבת להיראות מושלמת, כך האורח כתוצאה זיכרון נעים לבקר את התא.

כך שהוא הופך להיות, להשתנות מאנשים אחרים, יצטרך לעבוד בדרך. הוא חייב להיות מסוגנן וקליט. מעסה לעתים קרובות צריך להתקלח יחד עם האורח, טוב, רק לעבוד בנות בקריטריונים של לחות גדולה (במיוחד אם עיסוי עם איך אנחנו רגילים לדבר, קצף). Maikap יכול לעשות את העובדה כי המראה כבר לא, יהיה סוף סוף, יהיה כזה נהגנו לדבר, סקסי וחמוד. כדי להציל, באופן כללי, עשוי להגדיל גם למינציה של ריסים, סטיילינג ארוך טווח של גבות, אולי קעקוע.

כדי להיות מורגש יותר, אתה יכול לצייר את השיער לתוך יוקרתי צל - פלטינה בלונדינית או רווי נחושת- Redhead. אתה חייב לומר כי יותר בחורים מוגדרים, כפי שכולם אומרים, קעקוע בנות. לא עבור אף אחד, אתה צריך yazyanka, מי יהיה להקצות לך על רקע של יריבים.

יש צורך לעבוד לא רק ביד, ו "הפה"

כמה בנות תופסים עבודה כשגרה, האמונה כי המשימה שלהם היא לעשות עיסוי במהירות לשלם את הלקוח ליד הדלת. עם כל זה במהלך הפגישה, הם שותקים כמו גריאנה, רק מעת לעת להגיב על השאלות והצהרות. ואולי אפילו לא צריכים להגיד שזו גישה לא נכונה.

מן הסף, אדם חייב, לשים את זה בעדינות, להרגיש כאילו אנחנו רגילים לומר, אורח מוזמן במוסד זה. MASEUSE צריך לחייך לדבר עם לקוח, כדי להראות את העניין שלו, כפי שאנו מבטאים, אישיות. אתה יכול אפילו לעשות מחמאות ולומר איך החלק הגדול של יז הוא כל הזמן אומר, חיבה, כמו רבים באים לידי ביטוי, ביטויים וולגריים במהלך הפגישה. ללא ספק, ראוי להזכיר כי כל זה תורם למצב רוח מצוין של הנציג, כפי שאביזרים רבים, הרצפה חזקה רק מתאים לתוך האווירה של הרפיה והרפיה.

לבנות שיש להם לעצמם, לאורחים לטייל לאן לעתים קרובות יותר מאשר "פרטיזנים". גברים - הם גם "אוהבים באוזניים", הם מרוצים כאשר, איך אנחנו מביעים, סקסי, כמו בראשות, יופי עירום הוא לא רק ללטף את הגוף, וגם techite האגו נאומים מתוקים.

גישה אישית

אי אפשר להתנהג עם כל האורחים אידיאונים. יש צורך להדגיש כי אחד בדיוק כפי שכולם יודעים, בחיבה, השאר סומכים על תשומת לב מועילה מסוימת, איך להתבטא על ידי אזורי פרץ, המשאלה השלישית, בסדר במהלך עיסוי כמו למחוץ. בעת הכנה לפגישה בזמן הלקוח פשוט להתפשט, בסופו של דבר, לתפוס את המקלחת, אתה יכול בתהליך, כפי שכולם אומרים, השיחה חמוד לשאול מה בדיוק הוא רוצה. אדם ברור כאילו אבקה. הרבה יותר נעים, זה הפך, ללכת למעסה, אשר לא יהיה רובוט קל יותר על המסוע, וזכיר את הצרכים ואת האינדיבידואליות של כל אורח. באופן ספציפי, נשים יש לקוחות ללא שינוי. גברים ביסודו מרגישים כמו מיוחדים, וכפי שכולם יודעים, אז אתה צריך ללמוד לנחש ולבסוף להבין מה זה במיוחד רוצה את הנציג השני של רצפה חזקה. בנות חסרות ניסיון יכול, באופן כללי, לשאול את באמת, בסופו של דבר, אין דבר, כמו רבים באים לידי ביטוי, הודה. ואכן, האורח יעריך גם כי המעסה מבקש להוציא את עבודתו, והוא ביסודו, כך שהוא מרוצה מכל דבר.

ללא שינוי יכולות שאיבה

זה לא מספיק כדי ללמוד את הבסיס של כלי השיט כדי להיות טוב יותר, כפי שכולם יודעים, מעסה. זה יהיה רע אם לא הבחין במה שאתה צריך לשאוב את היכולות שלך להשתתף קורסים, כדי ללמוד כמה באים לידי ביטוי, את הטכניקות העדכניות ביותר, לעבוד את הידע בפועל. יש צורך לומר כי הגוף של אדם הוא ייחודי באמת. המשפיעים על נקודות ושונות שונות, אתה יכול להשיג תוצאות בלתי מתפשרות.

גברים מגיעים סלון עיסוי לא לחיקוי, הם צריכים הרפיה אמיתית והרפיה לשרירים. הם באמת מקווים לחשב את הפגישה הפגישה, לשים את זה בעדינות, ירגיש הרבה יותר טוב. לקוחות לא מעריצים hoverrs אשר גם עלות משיכות, ארוטי להתווכח ולהעמיד פנים כי קוצים. זה מאוד פופולרי כדי להדגיש את המעסה, אשר, בנוסף לחלק הארוטי של התוכנית, עם זאת, זה יכול להיות מושלם לעשות כדי לעבוד עם שרירים איטי קצוץ. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

אז כמו לא, בסופו של דבר, לאבד אחיזה, אתה צריך להיות זמן לשים את זה בעדינות, להתאמן ולנסות, ולבסוף ללמוד כל חידושים בתחום זה. MASSEUSE חייב למעשה לעסות לחלוטין את הגוף, לדעת פיזיולוגיה, להשתמש בטכניקות שונות, בהתאם למצב של גוף האורחים. עבור כל זה, אתה צריך להשתתף קורסים או לעסוק בחינוך עצמי.

זה, כמו אנשים רבים חושבים, רגעים הבסיס כי הם פשוט עוזרים לפחות כמה מעסה רגילה להיות, כמו אנשים נהגו להביע, מוצלח ומנוסים בתא. שים לב כי התמונה הציבורית היא כל כך לדבר מתוך הפרטים הקטנים ביותר. אם אתה כל כך לדבר כדי להיראות טוב יותר מאשר שאר הבנות, כל הזמן לחגוג את האורחים עם גיחוך ולהקיף את הטיפול שלהם, כפי שכולם יודעים, ללטף, גם לעשות עיסוי בצורה מושלמת, אז פשוט לא יהיה מלקוחות. חוסר לפחות 1 כאילו הקישור יהיה גם ברצינות להשפיע על הביקוש שלך. כדי להשיג furror במקצוע, אתה צריך לפתח מקיף.

Просмотров: 493 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar