14:25
איפה להכיר את הילדה עם מיליונר

עשיר עם השמים לא נופלים! בנות בכל עת חלמו להתחתן עם מיליונר. היום אין צורך להתחתן עם אדם עשיר. פחית בחר את התפקיד של התוכן. אבל קודם יש צורך להתבלט בין המתחרים. אלפי נשים חולמים לחיות בהם על חשבון אדם עשיר.

המראה עניינים

קנונים יופי משתנים כל הזמן. לפני עשרים שנה זה היה יתרון להיכנס לעולם עם יפהפיות, שיש להם שפתיים סיליקון ושדיים. היום בעדיפות יופי טבעי. קסם טבעי, דמות רזה ונוער - ללא דופי "קוקטייל" עבור היכרויות עשירים. נערות ליווי בחיפה

התנהגות מספקת, ידע של התנהגות, עצמית נחשבים מרכיבים של הצלחה. גברים מצליחים מעדיפים לבנות קשרים עם נשים שיודעים את המחיר ומכבד את האנשים שמסביב.

להחליט להיות התוכן, הילדה תצטרך לעבוד עם המראה. דמות מתוח - אינדיקטור פיתוח. במקביל, אין צורך שיש פרמטרים 90-60-90. יותר ויותר, נותני החסות לשים לב לגברות עם טפסים עבות, אבל באותו זמן העור חייב להיות נגע, השרירים בטון. ירכיים הקלה, בטן - זה סקסי בכל עת.

יש לך כל מה שהו... איך להסתיר מ בסדר... איפה "לחיות" מיליונרים?

אין צורך לקוות כי אדם עשיר יפגוש בטעות בפארק או בבית הקפה האהוב. בנות רבות בהצלחה לרשום שאלונים על אתרי היכרויות. פלטפורמות וירטואליות מבצעות מתווכים בין התוכן לבין נותני החסות. אבל 75% מהגברים המצליחים הם ביישנים. הם פשוט מעוניינים בפיגור על תאריך של נשים מודל המראה! התרגשות ספורט כזו פופולארית בקרב צעירים וחבר 'ה של עד 30 שנה.

הכי טוב להכיר מיליונרים בתנאים אמיתיים. בנות מסודרות לעתים קרובות בסוכנות הליווי. עבודה כזו מאפשרת לך להשתתף אירועים חילוניים בהם עשירים. אם אין רצון לעבוד בתחום הפנאי, אתה יכול לבקר במקומות הבאים כדי להכיר מיליונרים אמיתיים:

  • גלריות אמנות, תערוכות אמנות עכשווית. חברי החברה הגבוהה ביותר מתעניינים תמיד בכיוון מסוים באמנות. הם משתתפים באופן קבוע גלריות אופנה. בין הבד הציורי ופסלים מורכבים יכול להיות התערוכה העיקרית למיליונר. הדבר העיקרי, הפוך את הרושם הראשון הנכון.
  • מכירות ומפגשי צדקה. באירועים כאלה יש צורך להיראות אלגנטי. אישה צעירה חכמה מיד להבחין נציגים עשירים של סקס חזק. כדי לקבל את תשומת הלב של אדם מסוים, אתה יכול להתחיל להתמקח עבור הרבה יקר. גם אם המכרז הסתיים לטובתך, אתה יכול לסרב.
  • מרכזי כושר. לעתים קרובות "ציידים" הם משתפים פעולה עם מנהלי או מאמנים. עובדי מרכז מראים ילדה שבאמת עשירה. עכשיו כדי להוביל את אורח החיים הספורטיבי הנכון אופנתי בקרב גברים לאחר 40 שנה.
  • תערוכות, מצגות של מכוניות. מה יכול להיות יותר אטרקטיבי מאשר גברת מדהימה ליד המכונה היוקרתית.
  • מועדון גולף או מגרש טניס. אתרים אלה בוחרים גברים עשירים באמת. כמובן, תצטרך לקנות מנוי ואת הפריטים הדרושים למשחק.
  • מראה אופנה ותחרויות יופי. באירועים כאלה, הם מכירים את נותני החסות של הנערה מסוכנויות דוגמנות.
  • פורום סטודנטים של אוניברסיטת בן-גוריון. פורמט אירוע ייחודי לאנשים מוצלחים ועשירים. פורומים כאלה בקרו גברים, רודף מטרות שונות. אתה לא יכול רק להכיר מיליונר, אלא גם ללמוד הרבה מידע מעניין.
  • ביקור באירועים אלה, אתה לא יכול להיראות וולגרי. התלבושת חייבת להיות תמציתית ומסוגנת. התנהגות מאופקת ו קצת תמימות - תכונות למשוך חזק כוח "כרישים" של העסק.

    Просмотров: 93 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar