22:04
8 שיטות תככים לגבר בקבלת אורגזמה

אם השותף לא טורח על אורגזמות שלך, אתה לא צריך לנפח את השפתיים ופליל אותו באגואיזם, חוסר תשומת לב."ארטילריה כבדה" להיות חיבה במקלחת של מים. העיקר הוא לא רחוק מאוד ולא להביא את המקרה עד הסוף.

לספק חלומות ילידים בישראל בישראל, אם אתה מודל יפה מרוסיה. העבודה בישראל תוכל פנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 3000 יורו.

רק לאפשר לעצמי קצת להתחיל.

1 איך תככים אדם באורגזמות שלך

איך תככים גבר באורגזמיגי שלך

שהיא נהנית ממין איתו, מדבריו, נוגע, תנועות.

אבל מעת לעת, לא מקרים אינטימיים מאוד מוצלחים להבטיח אדם צעיר כי אורגזמה של נשים למעשה תופעה בלתי מתפשרת. או להיפך, כי הכשרון שלו הוא די ברור. זה נראה מכל חברות כל כך farthal רק לי ".ביטויים דומים לפעול על אדם מעורר השראה. אתה מבטא כמעט כמה מילים, והוא כבר מרגיש רוח קלה של יריבות עם כל שאר האנשים.

התחל את החשבון שלך אורגזמות

ואת גניחות של הנערה - סימן ברור לשיא הנאה.כי המשימה העיקרית שלך היא לספר שותף, שהוא אורגזמה של נשים, אשר קשיים איתו וכיצד להשיג את זה. וכבר מאוחר יותר על ידי כל השיטות האפשריות, נסו למזג אותו להגיב פעולות פעולות."וואו, זה כבר 2 עכשיו.

ובעצב באמת רוצה להיות הכי טוב, כך שאישה שלו היתה מאושרת ומרוצה.

לאחר גירוי כזה, הוא יירדד עבור כל אורגזמה חדשה כמו גביע יקר. וכנראה רוצה לשים רשומות חדשות חדשות של הנאה. ולכן זה נשאר רק כדי להתקדם ולא לשכוח את תמריצים התאוששות.

משחקי סרטים

אז כי המרדף של אורגזמות שלך לא להתגלגל לתוך מירוץ מונוטוני משעמם, להוסיף בקלות ופנטזיה אליו. לדוגמה, להציע לו את המשחקים החמים המעניינים ביותר. הם בדרך כלל מוסיפים אור לעניינים האינטימיים שלך.

אפשרויות כאן אתה יכול לבוא עם כמות עצומה גדולה:

אם הוא מביא אותך לאורגזמה, תוכלו לקחת את האחריות בעצמך. לדוגמה, אתה תשטוף את הכלים, אתה מלטף חולצה, לענות מכתבי עבודה; לשיא ההנאה שלך, הוא יקבל את העידוד. עיסוי ארוטי, ליטוף אוראלי דוחה או ארוחת ערב אקזוטית מאוד, מאורגנת על ידך ערב עם חברים; עבור כל אורגזמה חדשה, אתה מתחיל לחפש אזור unogenous לא ידוע על הגוף שלו ולבדוק את כל השיטות הזמינות כפי שהוא טוב יותר לעורר; מפה / שחמט / דמקה משחק, אשר ניצח בו מקבל ליטוף אוראלי לאורגזמה משותף. עם קריטריונים כאלה, אפילו את ההתאמה ואת "טיפש" מוכר מומרת בידור מיוחד מרתק עבור שניים. וכולם יהיו עם כל הלב שלו כדי לזכות; אתה הוטבל כרטיסי ציור הגוף חבר ולזרוק קוביות. ולאחר מכן את השפה, אצבעות, ספוגים לבחון את המסלולים החמים המוצעים. תנו לאחד הנקודות על המפה להיות האזורים האינטימיים ביותר.

בפרט, סקרן ממציא משחקים דומים יחד. כל אחד מכם יכול להציע את הכללים שלך כדי לקבל מקסימום של הנאה.

מוקדם מוקדם יותר

זכור כי הצעיר שלך צריך פחות זמן לעורר. לכן, הוא יכול לקבל אורגזמה.

כדי לסיים את הזוג, להתחיל לקחת תצורה בדרך הנכונה להתרגש מראש. זה יעזור לך:

פנטזיות סקסיות; דיונים חמים במהלך יום עבודה; מפלרטטות; נוגע אור.

כדי להתחיל, לנסות לצאת מאידך גיסא על ידי חיבור הטריק הנשי. וכדי להשיג תבשימות כנה ממנו בדוגמנות ההנאה שלך של גבר של גברים ביסוד ביסודו את השותף שלו כמו מעשי שלו. זה בוער במיוחד אם היום היה רפה בלי טריקים כאלה להירגע, זה לא יוצא.

תן את התהליך התחיל על ידי בוגר מן הנבחר שלך. כבר בלי מים.

עוד אימון

זה קורה כי אדם מבולבל כדי להפוך את KUNI ושיטות אחרות להביא אותך לאורגזמה פשוט בגלל חוסר יעילות שלך, אי ודאות שלנו הזדמנויות אינטימיות שלנו. הוא, כפי שהוא רוצה, יספק הנאה, אבל לא יודע איך. בסופו של דבר מודאג, פחדים לאכזב אותך.

תרגול ומין חגיגי לעתים קרובות, ועניינים אוראלי, כך שהוא חש אמון בכל אחד מהיעדים האלה. הבנתי לחלוטין איך הגוף שלך עובד וכיצד הוא מגיב למעשים שונים.

להיות בטוח כי הוא יכול להביא אותך לאורגזמה ולבחון איזה תענוג צבעוני מספק לך, הוא ירצה לחזור על חוויה זו שוב ושוב. ואתה יכול לתת לו הודעה, מה פועל לך במיוחד הרצוי ונעים.

לעשות אווירה מתאימה

כך שהוא עזר לך להוסיף תענוג בשבילך, לעשות אווירה מתאימה. תחתונים יפים יבואו להצלה, תוך הדגשת האזורים היקרים ועושה אותם במוסיקה אטרקטיבית, מרגיעה מיועדת לנושא מסוים של דיון. הבוער יהיה תספורת אינטימית.

אם השותף רמזים לא חושב בכל דרך שהיא, ואת האווירה המתאימה שנעשתה אתה לא רוצה להבחין, לנסות לפעול יותר ישירות. לדוגמה, הפעל את הסרט, שבו הדמות הראשית מביאה את השותף לאורגזמה ולהעלות אותה תגובה.

רמז מובנה עוד יותר - קונה בחנות המין ובבית הבאה של תחתונים אכילים, אחרים auxiries מרגש. עכשיו בחנויות מיוחדות אתה יכול לרכוש גרבונים מרמלון עם טעם שונים. רק להציע את האיש שלך כזה לטפל לקינוח.

קבע כללים

זה יהיה קל יותר בשבילו, אם תבחר להתמודד עם כל התכונות של אורגזמה של נשים. לדוגמה, אתה כותב את הכללים של נהנה שותפים לגבר.

בתשלום כל כך עצמית לאורגזמה של הנשים, תוכל להוסיף: https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

סיפור מפורט על איך כל התהליך קורה וממנו אישה נהנה; ניהול אחר שלב אחר שלב, איך ומה לעשות (איפה לנשק, חלקה, ליקוק, או קל לחלות, שם עם מה עוצמה לזוז); מסומן אילו רגעים של התהליך בשבילך במיוחד כמו, הם מרגשים ולספק הנאה; הערות שאתה לא אוהב את זה מאוד וטוב יותר לא להשתמש; טיפים, איך להאיץ את התהליך ולחזק את ההנאה שלך.

הכלל הבא שאתה יכול להתקין - רק עניינים אינטימיים הדדיים. זה בוער, אם אתה מסכים בשקט עבור מציצה, וזה הפך לך את האפשרות הרגילה של משחק סקסי. רוצה לקבל הנאה, תן לזה להתכונן לענות לך אותו דבר.

בהתחלה האורגזמה שלך, ומאוחר יותר

אם אתה לומד כי האיש שלך הוא אנוכי במיטה וחושב יותר על ההנאה שלו, אתה יכול להשתמש בו. להקים כלל לפיה הוא יקבל אורגזמה רק לאחר שלך.

אתה אפילו לא יכול להשמיע את זה בקול רם. ולהפסיק לרצות אותו או לעצור את כל התהליך במקום מרתק, להסביר כי אתה לא מרוצה עדיין. ורציתי ממש כרגע כדי לקבל את החלק שלו של הנאה.

אולי הפעם הראשונה שהוא אפילו יהיה כזה "עוול", שהיה מפתיע בשבילו. אבל באופן שווה להתרגל לכלל החדש. ולהסכים כי סקס באיכות גבוהה תמיד עומד על הנאה הדדית.

אוננות בזמן שהוא נראה

אם אתה לא בטוח כי האיש יודע איזה תענוג חזק בשבילך ניתן להעביר את הדגדגן ואת כל היישוב הסמוך, להראות את זה.

שירות ליווי בישראל הוא מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם בנים מוצלחים, הם רוצים להיות מתכוננים במבט אחד בחגיגה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם גברת מרהיבה. זה להרוויח זה די די, על מנת לכסות באופן מלא באופן מלא את כל הכרחי.

תן לו להיראות כאילו אתה ללטף ולגעת בחשובה.

סביר להניח, זה מוקדם מאוד אחרי כמה דקות. ורוצה להראות כי הוא מסוגל לספק יותר צבעוני וריץ 'בשבילך. בשבילך תצטרך להתנגד מעט לשלוח איש צעיר.

גם אם הוא לא יודע שום דבר על אורגזמה נקבה, אתה יכול להיות מדריך בשבילו בעולם עוצרי נשימה. לשים לב אשר רגשות קלוריט רגשות הוא יכול לגרום לך, אדם כנראה רוצה להמשיך להמשיך ללמוד את השאלה הזאת, לשפר את כישוריה ולהיות המקור העיקרי של הנאה.

Просмотров: 251 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar